zaterdag 9 januari 2010

easelscrapkaart met 3d

Deze foto is helaas niet goed gelukt. Deze easelkaart heb ik als voorbeeld gemaakt voor pipoos Arnhem. Papier is van little yellow bicycle, 3d plaatje van Sarah Kay en Martha Stewart pons doily lace. De roosjes zijn van prima marketing.

Nu moet ik mijn hobbykamer opruimen want ik krijg dinsdagavond een mooie kast. Dus werk genoeg aan de winkel! Morgen hoop ik nog met een vriendin naar een scrapwinkel te gaan, mits het weer een beetje meevalt. Fijn weekend!

groetjes,
Annika

7 opmerkingen:

  1. hij is erg leuk annika, ik moet ook nog steeds zo'n kaart uitproberen!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi en super lief kaartje! Prachtig papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annika

    J eeaselkaart is heel mooi geworden heel mooi zo in roze tinten
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!

    Hoop dat het uitje heeft plaats kunnen vinden ondanks het weer! want niks is leuker dan rondsnuffelen in een hobbywinkel! Vind je kaartje echt heel erg mooi!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen