dinsdag 30 maart 2010

with love

De laatste paar dagen nog even tijd gemaakt om wat kaartjes af te krijgen. Deze kaart is voor de uitdaging van de Stempelstudio van maart. Thema is maart roert zijn staart. Dit lieve stempeltje is van Penny Johnson en ik vind hem super! Ik heb hem pas gekregen van een lieve vriendin.

Hopelijk deze week ook wat meer tijd om overal op te reageren. Ik ben nog steeds erg druk in de weer door hulp te geven aan mijn schoonfamilie en de verplichtingen die een mens nu eenmaal heeft. Wel lekker om weer wat meer te freubelen.

groetjes,
Annika

13 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje! Zo'n snoezige stempel..
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super lief gemaakt zo! succes met de challenge!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat een schattig kaartje prachtig is die in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje is het geworden met die stempel.
    Super lief:D.

    Heel veel liefs,
    Andrea

    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart geworden, met dat konijntje.

    Groetjes Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw ik vind hem PRACHTIG !!!!!!!!!!!!!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje en een heel lief stempeltje.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje annika
    succes met de challenges
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, en op je vraag op mijn blog .
    De pons van de vlinder is van Martha Stewart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooo wat een lieffie Annika!! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig kaartje.Lief stempeltje ook.Fijne paasdagen.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PS: Ik heb nog een verrassing voor je op mn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen