zondag 8 augustus 2010

bloemenkaarten en award!

Deze week ben ik wel productief geweest maar dan met een bestelling van kaarten zonder
' poppetjes' . Mijn moeder wilde graag weer wat kaarten en ik zal er een paar van de 12 die ik gemaakt heb laten zien.deze is gemaakt met het papier van Pink Paisley, queen bee. Blijf het prachtig papier vinden dus heb inmiddels een 2e blokje gekocht..... De stempel komt van een nieuwe set van Viva decor.
Deze kaart is met papier van Fancy Pants, vintage valentine gemaakt. Ook deze stempel komt van de sheet van Viva decor.Deze afbeelding is gestempeld met 2 stempels van merk ??

Dan kreeg ik van Joke (http://jjwcreaties.blogspot.com/) nog awards. Wat lief en bedankt Joke!
Ik geef ze door aan al mijn volgers :-)

bedankt voor het kijken!
groetjes,
Annika

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt Annika! Super hoor!
    Groetjes Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt van prachtig papier een schitterende kaart gemaakt.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annika, wat een leuke kaarten zijn het weer geworden.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes weer!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten! Prachtig papier zeg.
    Groetjes Larissa & Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn mooie stempels he??! Je kaarten zijn ook mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaarten annika
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartjes zijn erg mooi ja niet iedereen houd van de poppetjes maar ik vind dit ook erg mooi
    Gefeliciteerd met je awards
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je awards!
    Mooie kaarten heb je gemaakt hoor, heel stijlvol zo!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er weer wat mooi van gemaakt.De kaarten zien er heel leuk uit.Gefeliciteerd met je awards.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaarten weer Annika, heel stylish hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Annika, wat een mooie kaartjes en gefeliciteerd met je awards!!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn prachtig en wat een mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen